<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8584375735658002348\x26blogName\x3dwebkod\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://webkod.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://webkod.blogspot.com/\x26vt\x3d-73378792427969800', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

The Rise of the Witch King

Ca urmare a postului anterior revin cu un fel de review personal pentru acest joc. Am reusit sa il termin Duminica (3.12.06) si prima impresie a fost: PREA SCUUUUURT!. Cel putin modul campanie, in care esti pus in rolul de ivil, ca sa castigi teritoriile din Nord. In cazul fericit in care esti un fan multiplayer inrait, gameplay-ul creste in intensitate si ca durata de timp.
Witch-King e mana dreapta a lui Sauron si capetenia Nazgulilor, ceea ce face din el un personaj enigmatic. E fun sa joci in pielea lui. Actiunea incepe chiar dupa batalia de la inceputul primei parti (The Fellowship of the Ring), dupa ce Sauron mananca bataie si pierde inelul, la cateva secole dupa, Witch-King incearca sa uneasca fortele raului impotriva regatului Arnor. Timp de sapte misiuni o sa incerci sa formezi noul regat, pe numele lui de botez Angmar, avand la dispozitie tot felul de unitati noi, in mare parte bazate pe diverse forme de Troli. Impresionanti sunt throll-masterii care aduc un bonus strategic important in joc, ei pot sa aduca instant pe campul de batalie, contra unei sume modice, patru feluri de unitati - in functie de ce ai nevoie la momentul respectiv. Bataliile sunt tot pe sistemul rock-paper-scissors, problemele apar la batalii mari, unde batalioanele sunt destul de greu de urmarit individual. Dezamagitoare este puterea unitatilor tip siege, ele distrug din cateva lovituri orice zid/cladire/unitate, prea mult trebuie sa ma bazez pe ele, ceea ce nu imi place deloc (mai ales in ultima misiune). Apar si cateva spell-uri interesante, Spectral Wolf fiind preferata mea, el avand la randul lui si alte spell-uri personale. Din pacate nu il poti folosi decat in ultima parte a jocului.
Misiunile, desi putine, ofera o varietate destul de mare - si anume: rush-ul dupa bucatile unui cristal (sapte la numar) imprastiat pe toata harta nu iti mai da voie sa iti construiesti o baza si sa ataci dupa. Trebuie sa stai cu ochii pe inamic si sa nu il lasi sa recupereze mai multe bucati decat tine. Frustrant, trebuie sa recunosc, dar bine-venit. Din aceeasi categorie face parte si misiunea - contra timp - in care trebuie sa iti mentii preotii deasupra unor morminte, pentru a "corupe" 1000 de suflete. Desigur AI-ul triseaza si spawn-eaza trupe pe toata harta, ceea ce face din apararea fragililor preoti o chestiune costisitoare. *tip: eu am facut turnuri pe fiecare deal in care am adapostit satanistii.*
Am jucat un pic si din campania dinamica, denumita sugestiv The War of the Ring, aici ai ocazia sa ocupi toate teritoriile din Middle-Earth cu o factiune la alegere. Ca un expansion care se respecta, The Rise of the Witch King elimina cateva probleme semnalate in versiunile precedente. De exemplu, in modul turn-based, iti poti muta unitatile de 2x per turn, daca asta se intampla intr'un teritoriu aliat. De asemenea, legatura dintre cele doua moduri (real time, turn based), este mai puternica acum, asta si datorita faptului ca poti salva unitatile din modul real time si pe harta, cu conditia sa ai resurse pt haleu.
De multiplayer nu ma leg, ca nu am jucat si nici nu intentionez, presupun ca e mult mai interesant sa joci contra unui om, da' sincer e cam time-consuming pentru mine.
In mare, jocul ofera cateva ore bune de jucat, misiuni atractive si ceva unitati noi, pacat ca nu e mai lung, iar unele misiuni devin frustrante pe nivel de dificultate ridicat. Un 7.5, nota mea personala. Game on!

Labels:

“The Rise of the Witch King”

  1. Blogger Johnny_K Says:

    Eu zic ca e bine ca nu vrei sa joci online, or you'll end up like Cartman in South Park (with WoW) :P

  2. Blogger kod Says:

    mooom....craaaap!